ایک اچھے لوگو ڈیزائن میں کیا ہے؟ 8 پیشہ ورانہ نکات اور باتیں

آپ کا لوگو آپ کے برانڈ کی بصری نمائندگی ہے۔ یہ آپ کو ایک مضبوط پہلا تاثر پیدا کرنے میں مدد کرتا ہے اور آپ کی خدمت کے معیار، بنیادی اقدار، مشن اور وژن، اور بہت کچھ کے لیے ٹون سیٹ کرتا ہے۔آپ کا لوگو آپ کے برانڈ کی بصری نمائندگی ہے۔ یہ آپ کو ایک مضبوط پہلا تاثر پیدا کرنے میں مدد کرتا ہے اور آپ کی خدمت کے معیار، بنیادی اقدار، مشن اور وژن، اور بہت کچھ کے لیے ٹون سیٹ کرتا ہے۔چاہے آپ کوئی کاروبار ترتیب دے رہے ہوں یا اپنے موجودہ لوگو کو ایک تبدیلی دینے کی منصوبہ بندی کر رہے ہوں، یہ تجاویز اور باتیں آپ کو ایک ایسا لوگو ڈیزائن کرنے میں مدد کریں گی جو نمایاں ہو۔

ایک عظیم لوگو ڈیزائن کرنے کے لیے 8 نکات

کیپس اور لوئرکیسز کو ملاکر لکھیں : 1

تفصیلات میں اچھا ڈیزائن ہے۔ دس سال پہلے لوگو ڈیزائن میں آل کیپس لوگو کا رواج تھا، لیکن اس رجحان نے ایک موڑ لیا ہے۔ اب، برانڈز چھوٹے حروف کا انتخاب کر رہے ہیں۔ اپر کیس لوگو اتھارٹی کے ساتھ منسلک ہوتے ہیں، جبکہ لوئر کیس زیادہ آرام دہ اور پرسکون ماحول فراہم کرتا ہے۔

فیس بک، سٹی بینک، اور انٹیل جیسے برانڈز نے چھوٹے حروف کے لوگو کے بدلے پہلے حروف کی کیپٹلائزیشن کو گرا دیا ہے۔ لیکن، اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کو بڑے حروف کو مکمل طور پر ترک کر دینا چاہیے۔ آپ اپنے لوگو کے لہجے کو نرم کرنے کے لیے مؤخر الذکر کو استعمال کرکے کیپس اور چھوٹے دونوں کے ساتھ کھیل سکتے ہیں۔ آخر کار، کیپٹلائزیشن کے اصول آپ کے برانڈ کی شناخت اور آپ اپنے سامعین کے ساتھ جس قسم کے کنکشن بنانا چاہتے ہیں اس پر منحصر ہے۔

اپنی ٹیگ لائن اور نام کو متوازن رکھیں : 2

اگر آپ اپنی ٹیگ لائن کو اپنے لوگو میں شامل کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں، تو بہتر ہے کہ کسی ایسی ٹیگ لائن پر قائم رہیں جو تیس حروف سے کم ہو۔ اس سے زیادہ لمبی چیز، اور آپ کا لوگو پاورپوائنٹ سلائیڈ کی طرح نظر آئے گا۔ سنہری اصول یہ یقینی بنانا ہے کہ آپ کے برانڈ کا نام ہمیشہ نمایاں رہے۔ ٹیگ لائن کے لیے ایک پتلا اور چھوٹا فونٹ استعمال کریں، اور اپنے برانڈ نام پر زور دینے کے لیے ایک بولڈ فونٹ استعمال کریں۔ ایک چیز کو ہمیشہ ذہن میں رکھنا ہے کہ برانڈ کا نام لوگو میں کسی بھی دوسرے متن کے مقابلے میں زیادہ جگہ پر قبضہ کرے۔

اپنا لوگو فریم کریں : 3

کچھ لوگو اس وقت نمایاں طور پر بہتر نظر آتے ہیں جب وہ کسی شکل کے اندر بنائے جاتے ہیں، جیسے کہ مربع، دائرہ یا مثلث۔ اگر آپ اپنے لوگو کو اس انداز میں ڈیزائن کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں تو اپنے لوگو کو سانس لینے کے لیے جگہ ضرور دیں۔ لوگو اور فریم کے درمیان کافی جگہ ہونی چاہیے تاکہ آپ کا لوگو بھیڑ نہ لگے۔ ایک عمدہ مثال Uber کا لوگو ہے، جس میں صرف ایک سیاہ مستطیل کے اندر لفظ “Uber” شامل ہے۔ متن کو شکل کے عین وسط میں متن کے کنارے سے چاروں اطراف کی سرحد تک مستقل فاصلے کے ساتھ رکھا جاتا ہے۔

اپنے لوگو کو ایکشن میں تصور کریں : 4

لوگو بناتے وقت، یہ سوچنا اچھا ہے کہ جب آپ اسے قمیض پر پرنٹ کرتے ہیں، نوٹ بک پر اسٹیکر کے طور پر تھپڑ لگاتے ہیں، یا اسے اپنی کمپنی کی ویب سائٹ پر استعمال کرتے ہیں تو یہ کیسا نظر آئے گا۔ لوگو ڈیزائن کرتے وقت، آپ کو اس کے مطلوبہ استعمال پر غور کرنا چاہیے۔ مثال کے طور پر، اگر آپ کافی شاپ کے لیے لوگو ڈیزائن کر رہے ہیں، تو یہ دیکھنے کی کوشش کریں کہ آیا یہ کافی کپ پر اچھا لگ رہا ہے۔ ایک لوگو کے کئی ورژن بنانا ایک اچھا خیال ہے، بشمول ایک شفاف پس منظر والا۔ اس طرح لوگو کو بروشرز، پوسٹرز، ٹی شرٹس اور دیگر مارکیٹنگ مواد پر آسانی سے استعمال کیا جا سکتا ہے۔

5 : بے وقت کے بارے میں سوچیں

کام کی پیچیدگی کے لحاظ سے لوگو کی قیمت $100 سے $1,000 یا اس سے زیادہ تک ہوسکتی ہے۔ چونکہ لوگو سستے نہیں آتے، برانڈز اور کمپنیوں کو لازوال لوگو کی ضرورت ہوتی ہے۔ لوگو آنے والے سالوں کے لیے پرکشش اور متعلقہ ہونے چاہئیں۔ لوگو ڈیزائن کرتے وقت، مندرجہ ذیل ڈیزائن کے رجحانات سے گریز کریں جیسے گریڈیئنٹس، کراسز، اور اسٹک فگر پائن ٹری۔ اگرچہ یہ رجحانات آج کی مارکیٹ کے لیے پرکشش لگ سکتے ہیں، لیکن یہ اگلے دس سالوں میں صرف قدیمی شکل اختیار کر سکتے ہیں۔ یہاں تک کہ لگژری برانڈز جیسے Balmain اور Burberry نے حالیہ برسوں میں اپنے لوگو کو مزید آسان بنا دیا ہے۔

6 : ڈیزائن کے عناصر کا استعمال کریں

لوگو جو خالصتاً متن پر مشتمل ہوتے ہیں وہ چیکنا اور صاف نظر آتے ہیں، لیکن وہ بصری اثرات کے لیے بہت کم کام کرتے ہیں۔ آپ کا لوگو آپ کے مقابلے سے الگ ہونا چاہیے اور پہلی نظر میں پہچانا جا سکتا ہے۔ اپنے لوگو کو شخصیت دینے کے لیے ڈیزائن کے عناصر جیسے عکاسی، فلیٹ آئیکنز اور دیگر گرافکس کا استعمال کریں۔ مثال کے طور پر، ٹارگٹ اپنے لوگو کو ایک بڑے، سرخ ہدف کی علامت کے نیچے رکھ کر اپنے لوگو کو سادہ لیکن تیزی سے شناخت کے قابل رکھتا ہے۔ برگر کنگ نے لفظی طور پر دو برگر بنوں کے درمیان اپنے نام کو سینڈویچ کیا، ایک خوش آئند علامت بنائی جو صارفین کو اپنا کھانا آزمانے کی دعوت دیتی ہے۔

7 : مرئیت کو یقینی بنائیں

یہاں تک کہ اگر آپ کے پاس سب سے زیادہ شاندار لوگو ہے، تو اسے پس منظر کے رنگ پر رکھنا جس سے یہ غائب ہوجاتا ہے، آپ کو خراب ڈیزائن کے ساتھ چھوڑ دے گا۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کا لوگو ایک پس منظر کا رنگ منتخب کرکے دکھائی دے رہا ہے جو اسے پاپ کرتا ہے۔ اگر آپ کا متن سفید میں ہے تو، گہرے پس منظر کے رنگ جیسے گہرے نیلے، گہرے سرخ یا سیاہ کے لیے جائیں۔ کلید متضاد رنگوں کے ساتھ رہنا ہے۔

8 : لفظی ہو

ڈونٹس بیچ رہے ہیں؟ اپنے لوگو میں ڈونٹس لگانے پر غور کریں۔ کیا آپ کلاسیکی موسیقی کی صنعت میں ہیں؟ ٹریبل کلیف جیسے ڈیزائن عناصر کو شامل کرنے کے لئے جائیں۔ ایک اچھا لوگو ڈیزائن کرنا اتنا ہی آسان ہوسکتا ہے۔ کبھی کبھی، آپ کو صرف اپنے ڈیزائن کے ساتھ لفظی ہونا ہے۔ حتیٰ کہ ایپل نے بھی اس سادہ تکنیک کو بغیر وقت کے لوگو بنانے کے لیے استعمال کیا ہے جسے چھوٹے بچے بھی پہچانتے ہیں۔

اپنے لوگو کے ساتھ لفظی ہوتے ہوئے، آپ کو ملنے والی پہلی متعلقہ مثال پر صرف تھپڑ مت لگائیں۔ اس کے ساتھ ہوشیار رہنے کی کوشش کریں، جیسے کہ کس طرح FedEx نے اپنے لوگو کے ڈیزائن میں حروف “E” اور “X” کے درمیان ایک تیر چھپا دیا

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Main Menu